- Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: : Oraşul Slănic Moldova, oraş Slănic Moldova, Str. Vasile Alecsandri, nr. 4, judeţul BACĂU, telefon 0234348119, fax 0234348829, cod fiscal 4278442 , persoana de contact : Scurtu Mihaela Alina , email primaria@primariaslanicmoldova.ro .
- Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Obiectul închirierii îl constituie 4 loturi teren și căsuțe comerciale amplasate pe acesta, aparținând domeniului public al Oraşului Slănic Moldova, conform H.G. nr. 1347/2001 privind atestarea domeniului public al județului Bacău, precum şi al municipiilor, orașelor și comunelor din județul Bacău, situate în intravilanul Oraşului Slănic Moldova, str. V. Alecsandri , nr. 13, Aleea cu Castani , nr. cadastral 62243 și nr. 63064, după cum urmează:
– Lot Casuța Comercială nr. 3 – suprafață totală de 12 mp, compus din 1 încăpere de 8 mp și teren de expunere 4 mp, pentru comercializare produse de tip artizanat ;
– Lot Casuța Comercială nr. 8 – suprafață totală de 18, compus din 1 încăpere de 12 mp și teren de expunere 6 mp, pentru comercializare produse de tip artizanat ;
– Lot Casuța Comercială nr. 9 – suprafață totală de 12 mp, compus din 1 încăpere de 8 mp și teren de expunere 4 mp, pentru comercializare produse de tip artizanat ;
– Lot Casuța Comercială nr. 14 – suprafață totală de 21 mp, compus din 1 încăpere de 12 mp și teren de expunere 9 mp, pentru comercializare produse de tip artizanat ; Închirierea se face conform prevederilor O.U.G nr. 57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Local al Oraşului Slănic Moldova nr. 36 din 30.03.2023.
- Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Documentaţia de atribuire se poate obţine prin cumpărare de la Casieria Oraşului Slănic Moldova, situată la parter .
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul Urbanism din cadrul Oraşului Slănic-Moldova, Str. Vasile Alecsandri, nr. 4.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: Costul documentaţiei de atribuire este de 50 lei, sumă care va fi plătită la Casieria Oraşului Slănic Moldova, str. Vasile Alecsandri, nr. 4 .
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 10/07/2023, ora 16.00
- Informații privind ofertele: Se regăsesc în caietul de sarcini
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 18/07/2023, ora 16.00 .
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Ofertele se depun la Registratura Oraşului Slănic Moldova, str. Vasile Alecsandri, nr. 4, județul Bacău.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar .
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 19/07/2023, Sediul Orașului Slănic Moldova, oraș Slănic Moldova, str. Vasile Alecsandri, nr. 4, județul Bacău, ora 10.00, sala de ședințe .
- Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secţia de contencios Administrativ a Tribunalului Bacău , Str. Ştefan cel Mare nr. 4, Cod 600356 , tel: 0234/514419, fax 0234/525211 e-mail tr-bacau-reg2@just.ro .